Укр Рус
з мобільного
телефону
358
0 800 309-000
0 44 494-4650
ГоловнаЯк відправити переказ

Як відправити переказ

Ви можете відправити переказ в будь-якому пункті обслуговування клієнтів системи Welsend.

Комісію за відправку переказу   сплачує тільки відправник  (за виплату переказу комісія не сплачується).

Відразу після отримання контрольного номеру, переказ буде доступний для виплати одержувачу.

Для відправки грошового переказу Вам необхідно зробити декілька простих кроків:

1. Звернутися в найближчий пункт обслуговування Системи Welsend;

2. Надати операціоністу паспорт або документ, що його замінює;

3. Повідомити операціоністу суму, валюту, країну одержання переказу, ПІБ одержувача та спосіб одержання переказу ;

4. Повідомити операціоністу номер платіжної карти одержувача  (якщо переказ в межах України та має бути зарахований на платіжну картку отримувача);

5. Повідомити про наявність Карти Клієнта*  (якщо така у Вас є);

6. Підписати заяву на відправлення переказу, що оформлена операціоністом та внести грошові кошти в касу;

7. Повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який Вам повідомить операціоніст і який прописаний в заяві на відправлення переказу;

8. Переказ готовий для виплати відразу режимі on-line) після відправлення.

Після відправлення переказу, тільки відправник може внести зміни в ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу та документ, що посвідчує особу. Зміни в переказ можна внести, якщо переказ не виплачений

одержувачу.

Якщо переказ був відправлений за участю двох платіжних систем (Welsend/IntelExpress), то виплата переказу буде здійснюватись за межами України в платіжній системі IntelExpress.

 

Як зменшити вартість переказу?

Суму комісії за переказ Ви можете зменшити завдяки знижці на Карті Клієнта.

Повернення переказу.

Повернення переказу можливо здійснити тільки відправнику при наявності заяви на відправлення переказу та документу, що посвідчує особу. Повернення переказу здійснюється лише тим пунктом обслуговування, яким було здійснено відправлення даного переказу та лише у тому випадку, якщо переказ ще не виплачений одержувачу.

Повернення переказу можливо здійснити у трьох випадках:

  1. Відправник сам ініціює повернення переказу в день відправлення такого переказу  (комісія за переказ повертається відправнику);
  2. Відправник сам ініціює повернення переказу в будь-який інший день, після дня його відправлення (комісія за переказ не повертається відправнику, за виключенням випадків, коли повернення відправнику комісії було погоджено Системою Welsend);
  3. Переказ не був отриманий протягом 30 днів після відправки**  (комісія за переказ не повертається).

Що таке контрольний номер переказу?

Кожному переказу присвоюється унікальний 10-ти значний контрольний номер переказу, отримання якого говорить про те, що даний переказ вже можна одержати.

Відправник переказу повинен повідомити одержувачу контрольний номер переказу.

Контрольний номер переказу є одним з обов’язкових реквізитів при виплаті переказу.

При здійсненні переказу за участю двох платіжних систем (Welsend/IntelExpress), переказу присвоюється 2 контрольних номера переказу, 1 із них належить Системі Welsend, 2 належить системі IntelExpress.

 

Ліміти на відправлення грошових переказів в іноземній валюті

через Систему «Welsend» за межі України

 

 

Відправка

переказу за 

межі України

 

 

Без підтверджуючих документів з поточного рахунку в іноземній валюті або без його відкриття — на суму, що в еквіваленті не дорівнює та не перевищує 400 000,00 грн. в один операційний  (робочий)день.

* Карту клієнта можливо використати у разі, якщо перекази здійснюються по території України в національній валюті-гривні.
**Відповідно до Закону  «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»