Укр Рус
з мобільного
телефону
358
0 800 309-000
0 44 494-4650
ГоловнаЯк відправити переказ

Як відправити переказ

Ви можете відправити переказ в будь-якому пункті обслуговування клієнтів системи Welsend, а також вибрати спосіб одержання: видача готівкових коштів через касу пункту обслуговування клієнтів або зарахування на платіжну карту одержувача*.

Комісію за відправку переказу   сплачує тільки відправник (при виплаті додаткова комісія не сплачується).

Відразу після отримання контрольного номеру переказ буде доступний для виплати одержувачу.

Для відправки грошового переказу Вам необхідно зробити тільки декілька простих кроків:

  1. Звернутися в найближчий пункт системи Welsend;
  2. Надати оператору документ що посвідчує особу;
  3. Повідомити оператору суму, валюту, країну одержання переказу, ПІБ одержувача та спосіб одержання переказу ;
  4. Повідомити оператору номер платіжної карти одержувача (якщо переказ має бути зарахований на платіжну карту);
  5. Повідомити про наявність Карти Клієнта (якщо така у Вас є);
  6. Підписати заяву на відправлення переказу, що оформлена оператором та внести грошові кошти в касу;
  7. Повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який Вам повідомить оператор і який прописаний на Вашій копії» Заяви на відправлення переказу».

Після відправлення переказу тільки відправник може внести зміни в ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі клієнтську копію «Заяви на відправлення переказу» та документ, що посвідчує особу. Зміни в переказ можна внести тільки в тому випадку, якщо переказ не виплачений одержувачу.

Як зменшити вартість переказу?

Суму комісії за переказ Ви можете зменшити завдяки знижці на Карті Клієнта.

Повернення переказу.

Повернення переказу можливо здійснити тільки відправнику при наявності клієнтської копії «Заяви на відправлення переказу» та документу, що посвідчує особу, та лише у тому випадку, якщо переказ ще не виплачений одержувачу.

Повернення переказу можливо здійснити у трьох випадках:

  1. Відправник сам ініціює повернення переказу (комісія за переказ не повертається);
  2. Переказ не був отриманий протягом 30 днів після відправки** (комісія за переказ не повертається);
  3. Одержувач переказу не мав змогу отримати переказ з вини системи (комісія за переказ повертається).

Що таке контрольний номер переказу?

Кожному переказу присвоюється унікальний 10-ти значний контрольний номер переказу, отримання якого говорить про те, що даний переказ вже можна одержати.

Відправник переказу повинен повідомити Одержувачу контрольний номер переказу.

Тільки той, хто знає контрольний номер переказу може отримати адресований йому переказ, так як контрольний номер переказу є одним з обов’язкових реквізитів при здійсненні операції виплати.

* Зарахування можливе тільки на платіжну карту, що була випущена АБ «УКРГАЗБАНК».
**Відповідно до Закону «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»